Acasa Blog Servicii de chirurgie ortopedica unice în Romania

Servicii de chirurgie ortopedica unice în Romania

Care sunt principalele servicii de chirurgie ortopedică care te pot ajuta să îți îmbunătățești starea generală de sănătate? Unde găsești aceste servicii unice în România și ce este bine de știut? Iată mai multe informații de interes pentru tine!

Afecțiunile de natură ortopedică apar în viața fiecărei persoane la un moment dat, iar multe dintre acestea necesită intervenții chirurgicale pentru a putea fi tratate. Tehnicile de tratare a afecțiunilor au evoluat foarte mult odată cu trecerea timpului, și în momentul de față există clinici în care metodele clasice au fost eliminate.

O astfel de clinică este Arca Life din București, cea care a înlăturat toate metodele învechite de tratare a oamenilor tocmai pentru că acestea prezentau foarte multe riscuri și necesitau perioade îndelungate de recuperare până era recăpătată funcția zonei afectate. În momentul de față, clinica folosește cea mai modernă aparatură americană, de ultimă generație, pentru ca pacienții să beneficieze de cel mai bun tratament.

Ce afecțiuni tratează clinica?

În cadrul clinicii Arca Life sunt tratate în fiecare zi o gamă largă de afecțiuni cu care oamenii se confruntă din diverse motive. Medicii specialiști din clinică au o experiență vastă în ceea ce privește afecțiunile ortopedice, și tocmai din acest motiv serviciile oferite sunt cele mai calitative din țară.

În momentul actual, clinica tratează afecțiuni care apar la nivelul coloanei vertebrale, membrelor superioare dar și membrelor inferioare. Modalitatea prin care acestea sunt tratate sunt tehnicile endoscopice pentru ca pacientul să poată beneficia de o vindecare rapidă și fără dureri.

Coloana vertebrală este una dintre cele mai importante elemente din corpul nostru și este adesea afectată de activitățile noastre zilnice. La nivelul acesteia poate apărea hernia de disc, cea care de multe ori se tratează pe cale chirurgicală. Clinica Arca Life este specializată în tratarea herniei de disc prin endoscopie spinală, iar rezultatele sunt cu adevărat uimitoare. Endoscopia spinală se poate aplica atât pentru hernia de disc lombară cât și pentru hernia de disc cervicală.

Membrele inferioare sunt și ele afectate de multe ori, fie din cauza traumatismelor, fie din cauza suprasolicitării acestora. Traumatismele pot conduce la entorse, luxații, fracturi, dar și rupturi de ligament sau menisc. În funcție de gravitatea acestora, specialiștii clinicii vor stabili împreună cu pacientul dacă este nevoie de intervenție chirurgicală sau este nevoie doar de tratamente nonchirurgicale. Spre exemplu, ruptura de ligament sau menisc va necesita o intervenție chirurgicală artroscopică pentru ca articulația să se poată vindeca complet. Pe de altă parte, activitățile solicitante pot favoriza apariția artrozei, care în cazurile avansate se poate trata doar pe cale chirurgicală.

Membrele superioare sunt, de asemenea, afectate de diverse traumatisme sau de suprasolicitarea prin diverse activități care se realizează în mod repetat. La nivelul acestora poate apărea burșita la nivelul umărului, chistul sinovial la nivelul încheieturii, tendinita care se poate localiza la nivelul umărului sau cotului sau sindromul de canal carpian situat la încheietură. Toate acestea pot fi tratate, pentru început, folosind metode neinvazive cum ar fi: comprese cu gheață, masaj local, medicamente antiinflamatoare dar și sesiuni de kinetoterapie. Dacă aceste modalități nu oferă rezultate pacienților, atunci se poate opta și pentru tratamentele chirurgicale endoscopice.

Arca Life face posibil ca toate aceste afecțiuni să poată fi tratate cu un minim de riscuri, și cu perioade foarte scurte de recuperare. Dacă ne confruntăm cu o problemă medicală, cu toții ne dorim ca aceasta să fie tratată rapid și să ne recuperăm imediat pentru a ne putea întoarce la viața normală de înainte. Ei bine, acest lucru este posibil dacă ne alegem clinica potrivită și intervenția chirurgicală adecvată cerințelor noastre.

Nu ezitați să vizitați clinica Arca Life dacă vă doriți rezultate rapide și uimitoare, fără ca viața să vă fie pusă în pericol. Tehnologiile noi, dar și pregătirea medicilor sunt elementele care vă vor scăpa de afecțiunile nedorite. Medicii noștri vă stau la dispoziție oricând aveți nevoie, și vă pot ajuta să luați cele mai bune decizii pentru voi și sănătatea voastră.