Acasa Blog De ce sa optezi pentru tratamentul chirurgical in cazul fasceitei plantare?

De ce sa optezi pentru tratamentul chirurgical in cazul fasceitei plantare?

Fasceita plantară reprezintă cauza cel mai des întâlnită a durerii de călcai. Iată mai multe informații.

Fasceita plantară reprezintă cauza cel mai des întâlnită a durerii de călcai. Cu alte cuvinte, aceasta are loc când se inflamează țesutul care trece prin partea inferioară a piciorului și face legătură de la osul călcâiului până la degetele de la picioare. Această afecțiune provoacă dureri de mare intensitate în special la primii pași ai dimineții.

După ce continuați să mergeți, inflamația de la nivelul călcâiului se diminuează, iar treptat disconfortul dispare. Totuși, dacă pe parcursul zilei stați perioade îndelungate în poziția culcat sau șezut, atunci când vă ridicați de pe pat sau de pe scaun durerea s-ar putea să reapară.

Persoanele predispuse să se confrunte cu această afecțiune sunt alergătorii, care pun mare presiune pe talpă, dar și persoanele supraponderale, femeile gravide sau cele care poartă pantofi cu suport nepotrivit. Foarte multe persoane se plâng de această problemă ortopedică, dar puțini știu cum să o trateze.

Atunci când se pune prea mare presiune asupra picioarelor, fascia plantară se inflamează, ceea ce duce la durere și rigiditate în călcai. Dacă va aflați în această situație, noi vă punem la dispoziție tratamentul cel mai adecvat, care va ajută să rezolvați rapid și eficient problema.

Pentru început este indicat să va faceți o programare la clinica noastră Arca Life pentru o consultație prealabilă. Aici veți fi întâmpinați de un personal foarte primitor și aveți ocazia să discutați deschis cu un medic specializat care deține o vastă experiență în domeniu. Noi recomandăm tratamentul chirurgical în cazul fasceitei plantare, pentru că acesta îndepărtează sigur și rapid orice urmă de disconfort.

La baza acestei recomandări se află o tehnică chirurgicală de ultimă generație care permite ca această intervenție să se realizeze în cele mai bune condiții. Prin urmare, este nevoie doar de o mică incizie la nivelul calcâiului, cu ajutorul unui mic instrument ce are atașată o camera video pentru a localiza, a tăia și a elibera fascia plantară.

Această procedură medicală poartă numele de eliberare endoscopică a fasciei plantare. Dacă durerea nu cedează cu ajutorul tratamentului non chirurgical, această procedură reprezintă cea mai bună opțiune. În plus, trebuie să luați în considerare faptul că în cazul tratamentului tradițional, care implică comprese cu gheață, repaos și administrarea de medicamente anti-inflamatoare, s-ar putea să treacă mai bine de un an până ce observați o remediere a problemei și o diminuare a disconfortului produs de fascia plantară.

Avantajul suprem care stă la baza acestui procedeu medical constă în timpul de recuperare redus. Tratamentul chirurgical oferă reale beneficii pentru sportivii de performanță care trebuie să se recupereze rapid.

În restul situațiilor, se pot încerca diferite proceduri de fizioterapie și kinetoterapie, infiltrații locale cu cortizon și se pot purta talonete specializate pentru a reduce durerea. Dacă pe parcursul a 6 luni acest tratament nu are un rezultat favorabil, atunci este nevoie de o intervenție chirurgicală.

În cadrul clinicii noastre, medicii pun accent pe calitate și sunt mereu orientați către pacienți, oferindu-vă cea mai bună soluție în funcție de fiecare caz în parte. Aici sunteți tratați cu respect și considerație pentru că personalul Arca Life pune solicitările dumneavoastră pe primul loc și vă oferă încrederea că intervențiile chirurgicale sunt realizate la cel mai înalt grad de profesionalism.

Îndrăzniți să veniți la clinică noastră dacă observați că durerea persistă în cazul fasceitei plantare și noi vă punem la dispoziție o tehnologie nouă și deosebit de eficientă. Sunt folosite doar apărături medicale moderne și tehnici inovatoare care devin un real suport în intervențiile chirurgicale. Dat fiind faptul că facem totul cu pasiune și dăruire ne ajută să  ne ridicăm la nivelul așteptărilor chiar și celor mai exigenți pacienți.